Underbar göteborgs-helg!

Kategori: Weekday Oslo

Var ledig i fredags. Var uppe med tuppen och startade dagen med 30 minuter gym sen en go promenad runt sognsvann med nice musik i öronen.
18.00 tog jag o finaste bussen från oslo hem till mina päron i göteborg. Var inte hemma förän 22 så blev bara middag o ett par öl med familyn o brorsan dök förbi.

Lördag morgon träffade jag min älsklings tjej nate en stund. Önskar vi kunde hänga längre men va glad vi hann ses öht cuz i missed u like mongo! Frukost med familjen sen handling på willys, klädkällaren o snuslagret. så frysen är full med kött nu och jag har nya toppar till jobbet o träningsbrallor! Åkte o käkade lunch på restaurangen vid sisjön. Så mysigt där!! I vår blir det kanot-åkning!! Tog ett mysbad hemma o slappade innan vi drog iväg på kräftskiva och efter det vidare till brorsan o förfesta innan vi tog taxi in till linné. Var på rockbar o drack bira med bebi bror o company sen stack jag o baby lite lulliga iväg till en annan uteservering för en sista bira o djuping-snack!! Taxi hem o vaknade...well...gaaanska så jävla sletna i söndags.

Äldsta bror med fru o sötis C kom på bruch o myste. Oh som ja saknat han o lilla charmtrollet!!! Hon lekte hund o klia sig i ansiktet med sin fot, haha... Var vääääldigt inte-på-g hela dagen o hemresan var lite jobbig så vi tog taxi till lägenheten när vi kom fram.

Saknar alla hemma redan fast det är skönt o veta att man skall hem i slutet av månaden ändå och att päronen kommer hit en helg i oktober. Mys.

Idag har jag jobbat, lite segstartad o har ont i halsen så är glad över att jag är ledig imorgon, fast ska på personalmöte kl 21.

Idag blir det middag med bebz och joel. Ska laga fläskfilé-cajun gryta...

Tjaaaaa det var väl allt. Var en aweeesome helg även fast man blev lite väl bakis. Corona, morgan, tequila sunrise, sol, strawberry daquiry...ah d blev mycket gottis dricka för mig som typ aldrig dricker :p

Just de, kul grej, har beställt hem 4 books. Fyll-i-böcker, oh yes ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: