Yalla kompis!

Kategori: Music, Movies & TV

Gjorde väl inget speciellt i helgen. I lördags regnade det HELA dagen så det blev bara ett gympass på morgonen och sen kurera sig med film och serier med baby. Söndags vart det bättre väder, då stack jag o älskling ut på en långpromenad in the sunshine efter vårt gympass. Måndag, tisdag och idag har jag jobbat öppning på cafét, gymmat igår & lagat tortellini pesto rosso samt chicken curry. Nothing special! Kikade på dem 2 nya avsnitten halv 8 hos mig igår, åh mysstämning! Har saknat! :) efter det blev det en film "swining with the finkels", haha, ganska så rolig faktiskt!

idag gick det lite segt och långsamt på jobbet, mest för att det var så lite att göra. Fick 400 kronor i avskedspresent (sier man så?!) av en kund, oh yez najsness! Är påväg till kaffebrenneriet nu för en jobbintervju. Håper att det intw är inkluderat nå helgjobb o håper jag får det! Ni som läser får hålla tummarna för mig ;) inte hela världen i annat fall, har backup jobb...but still, vore nice!! Tänkte promenera hem efter intervjun o dra till gymmet en timme. Så jäkla gött o vara inne i gym-mode o verkligen njuta av det. Igår sprang jag på löpbandet till svetten rann o jag var helt skakig, då är det laaaagom gött o placera arslet i soffan efter en skön dusch :)

Javeeel...måste passa på o tipsa om några låtar som jag öööverpumpar nu för tiden. 1. Medina - jalla kompis (live) 2. Hallelujah (shrek song) med bland annat norsken som vann world idol. 3. Sizzla & general knas - good for the world.

Check it out! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: