Långhelg

Kategori: Dinner & more

Hejsan! Ledig från igår till måndag! Så jag koser meg. Idag har jag vart på gymmet en timme, tvättat (tvättar), vart ute på nästan en timmes promenad, köpt vattenmelon och sitter o målar.
 
Längesen jag skrev igen som vanligt...En rätt från förra veckan som var lite godare än alla andra var Pulled Pork Pizza. Jäkligt simpelt att göra så inget recept kommer upp.
 
I tisdags jobbade jag, gymmade och gjorde protein bars till min man. Till middag blev det aspargus a lá creme. (+ potatis och köttfärsbiff) Det här är inte heller värt att lägga upp recept på för det enda du behöcver är sparris och 1 port holandaisås. Stek sparrisen. Släng över sås. Käka! its yuum and good for uu!!
 
På onsdagen fortsätte jag i samma "lyxa till grönaker-spår" och åt aubergine toppat med mozarella till middag. Kl 07 på morgonen var jag på gymmet i jobbet. Var riktigt skönt att va något gjort innan det var dags för jobb. I torsdags var jag ledig. Var på möte hos Manpower och tog en långpromenad. Pizza med aubergine/ost (ja det var så gott) till middag medan jag o bebi flowade business ideér och kikade modern family.
 
Nu måste jag ner till tvättrummet!! Ska bli bättre på det här!

Haaaade!!
 
I
 

Kommentarer

  • N säger:

    Åh maten låter god, och mycket så som jag äter nu för tiden. Aubergine <3 Försöker du få mannen att äta mer grönsaker eller? ;D

    2012-08-19 | 21:19:49

Kommentera inlägget här: