en sista update för september

Kategori: Weekday Oslo

tjenis!! ma märker verkligen att hösten är här nu...alla köper varm chokld på jobbet, det regnar, är kallt o man har såå lust attha på sig tummevantar (oh yes) och halsduk. Vinterjackan har jag haft på mig länge redan. Åh, ja är interedo för höst än...suck. Då vill mn bara ligga inne o höra regnet smattra mot rutan o se på serier, då skulle de vart greit men nå måste man upp o promenera till jobbet klockan 5. Inte så himla koseligt.
 
I lördags vart det jobb igen. På mitt vanliga ställe. Gick fint. På kvällen blev det öl och spelkväll med bebi, spelade kalaha. remember? det med kulor man flyttar till olika hål! När vi lessnat tittade vi på The five year engagement. mys. jason segel är bästaste.
 
I söndas jobbade jag p aker bygge igen. Vart väl lite sådär halvkaos som i fredags. im telling u, aldrig igen att jag jobbar på deras avelning. nej nej. baby möte mig eter jobbet så stackc vi väg på date käkade mysmiddag på tgi fridays o sen åkte hem, myste med vin o chokladfondue framför weeds. har settt klart första sesongen nu, najsness sht. fllt igång med season 2.
i måndags var jag ledig (whoho). och om ni kir inlägget under kan ni  hur jag tillbringade min dag, haha..på kvllen kom mage mrkus o joel över en sväng o sedan vart det mer weeds. Lagde nom nomm middag, potatismos med fläskfile, ungsrostadpaprika o bea..nom
 
Igår jobbae jag stäning, så hade hela förmidagen fri.. åkte in till stan o köpte födelsedagspresenter till caylah o pappa. hände inte så mycket mer igår.
 
Idag hajag ledi dag igen, för jag jobbade hela helgen. Har vart o gymmat massor o handlat. Precis duschat o tvättat upp lite shiet.pppa fyller år idag :) funfact.
 
tänkte rensa garadroben nu...chillaxa o sedan blir dt dinnah med m o bebzikväll... cola chili cashew chicken med ris. kul expriment. jaaavel får fortsätta ovah here..ska bli skööönt o komma hem i helgen...längtar..
 
ääääälskar er puss
 
ps. baby har köpt nytt tanjentbord o jag är inte van med dena så återigen skriver jag som en lort. ta hand om er puss
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: