Friday baby!

Kategori: Weekday Oslo

Det gick tjockt bra i onsdags. Hpn ringde upp igår och sa "jag kan inte hålla mig till tisdag med att berätta...DU FÅR JOBBET, vi klicka så bra!" chefen verkar clean :) blir o skriva kontrakt på tisdag!

I onsdags blev set ju gym också, lite löpning på bandet som dödade enermt men skööönt! Sen hängde ut med mange peter bebi framför ny serie vi börjat med "lilyhammer" - riktigt nice!

Igår vart set gym igen, gick lättare på löpbandet nu, sprang 15 min utan att dö, helt ok för att vara mig. Sen vart det aik match hemma, pulled chicken mashed potato bowls och mer lilyhammer!

Nu är jag på g till jobbet. Jobbar till 16 sen väntar jag o ann på josse till runt 6, så drar vi alla in till town o möter upp oda och vanja för en afterwork :))

Later!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: