Tisdag

Kategori: Weekday Oslo

Håller på o promenera till grønland för o skriva på jobbkontrakt. Imorse blev det gymmet en timme o en halvtimmes promenad. Senare vette tusan, ska med bebz till gymmet en sväng, laga käk- som tar lite extra tid för jag lagar olika till mig o bebi för jag detoxar. Dvs inte äter ngt kött, inga mjölkprodukter, inget med vitt mjöl i pasta osv. Oh och inget kaffe, socker, sötningsmedel eller cigg. Riktig utmaning för mig.

Helgen blev lugn, var liten pärla i lördags o en liten run på morgonen. I söndags blev det gym o inte så mycket annat. Bebi o dudesen var iväg o kikade labyrint! Avis!!! Var för sent när jag skulle upp o jobba.

Igår vart set bara jobb o gym o lökande. Åh jag längtar hem massa, kräftskiva nästa helg, cyaaant wait!!! Nu ska ja hitta en toa innan jag kommer fram till kontoret.

Håll tummarna för fet lön!!!! Gah. Håper

Kommentarer


Kommentera inlägget här: