Klant-Fia!

Kategori: Weekday Oslo

Ändrade planer för igår, drog förbi gymmet ännu en gång innan jag stavk o hängde hos Ann en stund och påvägen RAMLADE JAG, mitt på gatan, på nån stålsak och rev upp hela knät. Det gör fan skit ont i knäna, haha. Känner mig som 8 år igen.

Nu väntar jag på bussen till jobbet. Jobbar till klockan 2, sen 3-6 skall jag på kaffeutbildning på mitt nya jobb sen tänkte jag ta en långpromenad o döda lite tid till bebz kommer hem, köpa en billig kalender på TGR.

På nya jobbet behöver man bara förkläde o sina vanliga kläder, vilket är super najs men suger lite för min del för JAG HAR VERKLIGEN INGA KLÄDER O HA PÅ MEJ. Får nog dra in till town med bebi på lördag o köpa lite basic toppar, nya leggings osv...

På lördag kväll spelar Jah Vinci. Niceness!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: