4 september

Kategori: Dinner & more

Tog en promenad till jobbet igår klockan kvart över 5 på morgonen, natten enligt mig :p gick bra o hade en kul första dag! Efter jobbet blev det tvättning, gym och handling. Till middag honey mustard chicken salad (nom) framför sagan om ringen. Just ja, bakade gjorde jag olså igår. Vanilla/chocolate cake praliner. Praliner på vit choklad fyllda med cookie pop smet av cream cheese och vaniljfyllda kakor, sen toppade med mörk choklad i lite fina mönster. Hjärtformade var dem också :) Idag jobbade jag öppning också, vart på gymmet, handlat o är hemma nu o njuter av en väälförtjänt pepsi max. Blir lasagne till dinnah. Imorgon o torsdag jobbar jag stängning från 14. Ganska gött ändå..,for now. Äh ska peppa upp mig lite nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: