Taco pockets

Kategori: Dinner & more

Jobbat, vart på stan o shoppat scrapbooksaker, hem o lagade middag o käka mysmiddag med baby - taco pocket, sallad, varsin öl och en nyttigare chokladmousse till efterrätt. Sen har jag scrapbookat, spelat fifa med hubby o tittat sverige matchen.

Vet ni att jag var så på gång imorse att jag hann o lösa ett korsord innan det var dags att dra till jobbet och då tog jag en buss tidigare för att åka tillsammans med min sötnos! Vart sådär överdrivet glad denna veckan, kanske kommer tillbaka som en käftsmäll i nyllet om ett par dagar då lingonveckan kommer, haha!

Taco-pockets:
Smördegsplattor
Köttfärs
tacokryddor
Sweet chili sås
Majs, championer, lök
Jalapenos
Ost

Stek köttfärsen tillsammans med grönsakerna, krydda med tacokrydda. Kavla ut en smördegsplatta något och fyll med köttfärsröran, toppa med ost. Upprepa procedur till röran är slut, grädda i ugnen till dem fått fin färg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: