All byyyy my seeelf...

Kategori: Weekday Oslo

Shooba!
 
Tisdag o ondag var jag hemma suk o låg mest framför tv'en och sov. I torsdags blev det jobb trots at man var sjuk, jobbat fram til idag med virus,,,,fanns ingt läkaren kunde trycka på mig... I torsdags blev det iaf en liten sväng på stan, köpte en scrapbook bok, lite klistrmärken o så för en present till pop. Lagade Mango-chicken salad till middag, görs nog igen very freeeesh
 
I freags blev det att säga hejdå ill min kära älskling på morgonen för han skulle till stockholm över helgn = ( På förmiddagen deppade jag hemma framför eva och adam och tog en liten promenad. Var sjuk men var på jobbändå... gd damn det hrnästan vart lit jobbigt. Jag kännde mig som 90 bast påväg o dö. Ja jo seriöst. Slutade jobba typ halv 9 på kvällen. Promenerade hem, bytte mina snubbar på dreamteam, snackde med bästa mamma en timme sen avslutade kvälen med marshmallows o vitt vin framför cougar town.
I lördags (well igår.,) tog jg en snabb dusch innan jag stack till jobbet, 11-18. Hemmaigen beställde jag foton, pysslade lite med bken o drack vin framför cougar town till jag 23.30 var så trött att ja däckade av totalt... hellooo grandmaaaa!! Iaf, cougar town...hade inte set season 3...ohh så feeel good!!!
 


Idag har jag vart ledig. Inte gjor mycket alls. Käkat frulle framför cougar town...sovit massa...tatt en liten promend...städat... o nu sitter jag hä, ska äta midda o kosa meg framför cougar town iväntan på att min lulliga köpa-förlovnngsringar-på-taxfree sötis sambo skall komma hem o sova mys med mig.
 
Imorgon ska ja säga fuck u till mina virusar o käka bra o träna lite småt på gymmet o komma igång igen o bli pigg. Känner mig mye friskare men är fortfarande trött som en gammal tant...hellooo...jag o min mamma blir inte trötta...vi  e peppa tanter som aldrig kan liggga o sova hela dagarna. köööötta
 
´sry för världens kassastte skivnng. mit tanjentbord e fuuuucked up. hadeee!!!
är det ens någon här?
om  S o N kanke är här. I LOVE U!!!
 
 
 

Kommentarer

  • Selda säger:

    Im here! And i love you! <3

    2012-09-16 | 23:45:42
  • N säger:

    klart man är här, love. saknar dig och saknar att spontan fika och lyssna dig prata på och helt plötsligt säga "åh vad jag babblar", haha du är fin. love you.

    2012-09-18 | 21:16:59

Kommentera inlägget här: