Where's the food?

Kategori: Dinner & more

Nä har inte haft något laga-mat-sug när bebz vart borta. Så det här har jag levt på senaste dagarna;

Sushi är gottis liksom ;) sushi x 3, risgrynsgröt (hur wierd är det att bli super sugen på det?) och kylling teriyaki som smakade bebismat o knappt gick o äta, och ah självfallet öl till fotbollen. Igår bakade ju jag o Joel bullar (nu ljuger jag, mer om det snart) och han lagade mega god chicken cashew till oss. God damn, nom.

Bullarna vi baka var iaf inte bullar. Vi började med att göra vanlig bulldeg, jäsa, kavla ut, stryka på smör-socker-kanel blandningen o sen rulla ihop. Skar rullen i 2 och gräddade sen så. God damn how nice, blev som en jävla bull-limpa man kunde skära upp. Fett beau!

Vid 22 drog joel hem, jag löka ut lite sen slagga. Va uppe vid 6 imorse o diska o städa, haha. Nu är jag på tunnelbanan till jobbet och vid 3 kommer mami ut till mitt jobb sen stannar hon hos mig här i oslo till baby kommer hem på söndag. Kos!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: