Dinners & Happenings!

Kategori: Dinner & more

HEJ!
 
Cypernresan var som sagt awesome! Känns som det var fett längesen som vi var där. Hmmm, drygt en vecka sen, men känns som ett år sedan när jag pysslar med scrapbooken.
 
 
2 goda middagar har vi fått i oss det senaste iaf...önskas recept så skriv.
 
TACOSALLAD
Sallad av vårlök, majs, bladsallad, råkostblandning, paprika o pärltomater. I brödkorgar av tortilla med tacofärs, mozarella och römme-basilika sås+salsa.
 
 
Cajun Chicken
 
Nu har Natie vart här över helgen. Häng lite på stan, kikat massa New girl, o umgåtts. Och för att detta tydligen har förvandlats till en matblogg kan jag berätta att det har bakats dooley-brownie och intagits massa sushi och en god slice chocolate spoon cake fån deli de luca. Mys pys helg!!
 
Idag har jag vart på jobb, kommer jobba varje dag fram till min semester om 2 veckor. Inte så nice men det är bara o kötta på!! Efter jobbet blev det stan en snabb sväng o nu är jag hemma. Ska städa lite o sen dra till gymmet tillsammans med Ann och efter det blir det sushi-making hos mig!
 
ciao! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: