Familyday i Oslo!

Kategori: Weekday Oslo

Åh så kul det är att ha familjen hos mig :) efter frukost tog vi en promenad genom løkkan, fika på wayens coffee och strosa omkring bland stånden som alltid är där uppe. Vidare in till stan och efter lite strosande på karl johan blev det lunch o en öl på the scots man. Efter lunchen tog jag med dem på en busstur upp till ekeberg, camp och utsikten. Uppe på campen var det en enorm marknad. Ner till stan igen o tunnelbanan ut till nordstrand o visa upp mitt konditori. Tillbaka till stan, en promenad längst aker brygge sen surpla en kaffe på grand café i solen. Trikken upp till løkkan igen o käka middag, äckligt goda hamburgare på Gunsmoke och sedan tillbaka till lyan. Shoppat har jag gjort också - perfekta jeans (då menar jag att jag nästan blir sugen att smälla till o bita min egna rumpa), kofta, militärgröna slapparbrallor, hörlurar, målarsaker & en liten söt blommig sommarväska med kedja som axelband och ett hjärta som lås. Och allt för mina egna pengar otroligt nog, haha! Nöööjd! Nu ligger vi o myser framför "julie and julia" o blir extremt sugen på att starta upp ett eget projekt, fast blogga mig egenom hmmm..kanske någon av jamie olivers kokböcker...va tror ni om det? Hörs imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: