7e maj

Kategori: Weekday Oslo

Igår tog jag o päronen en promenad vid løkkan, runt vattenfallen o hängbroarna, upp till kullerstensgatan med dem söta små husen o förbi vår förra lägenhet, upp till kjellans o fika. Tråkigt o lämna av dem vid stationen. Ensam ett par timmar sen kom andré hem från stockholm. Mys. Idag gick jag upp när baby stack till jobbet vid 9. Bokat biljetter hem över helgen, mååste va med tjejerna o familjen innan jag blir galen. Idag tänkte jag hinna handla på fruktmarknaden, affären, köpa galjar, fixa i garderoberna....o lite annat. Känner mig rätt lam för tillfället men borde väl klä på mig o logga in. Vill egentligen köpa en jamie oliver kokbok också men vet inte om jag har råd, haha. Sen måste jag leta resor så kag o baby kan boka i veckan...okay i better get starting. Underbart jävla skönt att vara ledig mån-tis, sån jäla lyx!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: