STOCKHOLM

Kategori: Travel

Hemma igen. Well för ett tag sen... lördag-söndag i bilder då:
Tåget till Stockholm - catch raspberry pepper snus (var fan gött) + pepsi max, 
kortspelning och iphone-nördande

Almost framme.
mitt o mammsens hotellrum
Swimmingpoolen och bubbelbadet i hotellet.
Promenera runt på tooown
Och i gallerian

Kekade middag på nått chingchong-hak. 
sushi + miso + lite kycklingwok + musslor
mami i restaurangen
pappa i restaurangen
sen promenerade vi över o till gamla stan
gamla stan
och där köpte jag ett par ullsockar för 300 spänn
snälla kom på något mer ovärt, haha!
satt och värmde oss på the coffee house.
och tog ett glas vitt vin innan HAIR-showen.
och nu till daa show. var bra och underhållande MEN
man kan inte ens på miiiiiilavstånd jämföra med hairshowen på broadway.

plattan
hotellfrukost. grönsaker melon plättar hallonsylt rökt makrill
soya yoghurt med rabarberkompott/bananchips/torkat äpple
Middag på Jensens böfhus tidigare idag.

gött
påväg hem o underhåller mig med korsord och persiko-vatten

nu ska jag mesa mig och göra klart kryssen o skicka in. jag vill vinna något! haha!

Kommentarer

  • Jannica säger:

    Gud vilka härliga bilder, blir avundsjuk :)

    2012-01-09 | 11:28:29
    Bloggadress: http://jannicaaenneby.blogg.se/
  • T säger:

    Åh vad mysigt ni verkar ha haft det!. Vart hittade du snuset? Finns det å köpa nu? Fick världens cravings, var helt såld på violsnuset förut :)

    2012-01-09 | 22:03:03

Kommentera inlägget här: