KOMMISARIE SPÄCK

Kategori: Weekday

Idag har jag städat, vart på hornbach o gömt mig i varuhyllorna, handlat och vart på IKEA. Ska åka dit med baby o köpa det som behövs till lyan senare. Idag kom jag hem med doftljus, flyttkartonger och en tavelram, en djup sådan. Har gjort en tavla av den med mina skruvar dem opererade in i foten (och ut dåra), haha! Jag o mamma gjorde ett nyårslöfte idag, i år skall vi åka till danmark äta en korv o ta en öl o åka hem igen. Haha...nåja. Just det, funny thing, trots att jag snusar tror jag nog jag blir lite muppig i hjärnan av att inte rökt detta året. Fick mongo-attack och började lipa över en småsak. Skit bra! Nä im sticking 2 to nonsmoking. Me am good. Nu skall jag kika Kommesarie Späck, se om det är något att ha. Note to self: köp hallonsnusen nästa gång! Då blir nog André happy att han slipper pussa en bonnig truckdriver hagga! Mohaha...haj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: