FREDAG FREDAG FREDAG

Kategori: Weekday

Godmorgon! Fan ja tänkte vakna tidigare men vaknade inte förän 11. Jag drömde jätte sjuka drömmar, jag drömde att jag skulle träffa tjejerna i stan men åkte fel ut till Skår och hamnade hos en gammal klasskompis. Han visade vägen till vagnen in till stan och den var man tvungen att hoppa på i farten när den åkte. Jag höll på o ramla när ja hoppade på men det var någon dude som slet upp mig. På vagnen fanns det en mc donken o där beställde jag en kycklingsallad som man fick en leksak till. Min "leksak" var en riktig levande människa, lika stor som min hand ungefär. det var en punkar/hårdrockstjej on drugs som bara skrek o skrek o bet mig i fingrarna. Sen blev jag så jävla förbannad på henne att jag vakna.  

aja nog om dreams. Nu skall jag slänga på mig kläder o gå ut på en timmes PW, så jag får lite dagsljus idag iaf ^^ sen skall jag rensa garderoberna hemma! wehey...skona mej! puss 

Tumblr_l862hyjmlp1qzndo8o1_500_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: