CHOKLADMASSAGE

Kategori: Weekday

Godmorgon! Jag gick upp 08, tatt ett bad, städat o druckigt en soya-latte sen dess & är strax redo att sticka in till stan för en chokladmassage. Göttans! Efter det till banken o fixa en grej.
Okej jag måste skirva ned nattens dröm här, så sjuk som den var. En person (Natalie o Selda, vänta till ni hör vem) spydde i min mun... och  i samma veva fick jag reda på att jag hade en lucka i huvudet som man kunde öppna, som opererades dit när jag var liten. Jag blev såklart väldigt ledsen, haha...så jag och människan gick till affären för jag skulle köpa tröstmat, rå lax. Jesus, ni fattar hur raw lax-galen jag är när jag köper det som tröstmat istället för en stor bytta glass? Det ballade ur ännu mer i drömmen sen men jag tror jag utelämnar det, haha! Latero!
Coffee_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: