Fått jobb!

Kategori: Weekday

Igår kikade vi på nya svenska serien "kontoret", haha sjukt roligt det måste ni titta på om ni inte redan har sett det.
Idag åkte jag t-banan till munkelia (20 min) för jobbintervju. Och - jag fick jobbet! Kommer jobba som köksansvarig och får vara med o skapa min egna lunchmeny och stå för lagningen av all mat. Åh så sjukt roligt kunde inte få något bättre!
Sen handlade jag på vägen hem och nu har jag degat ner mig i ett par avsnitt true blood. Ska laga mat - potatis, köttfärsbiffar och sås till när mannen kommer hem.
Det hände sjukaste saken idag, en kille hade ringt hem till min mamma o sökt andre, som han trodde var en snickare, helt sjukt.
Imorgonbitti drar jag till skattetaten o hämtar mitt norska personnummer för det var klart, så det blir upp tidigt.
Puss

Kommentarer

  • Felicia säger:

    Åh, grattis! Låter som det passar dig perfekt, du verkar vara så påhittig i köket! <3

    2012-02-13 | 20:15:09

Kommentera inlägget här: