TRÖTTIS ONSDAG

Kategori: Weekday

Shit så trött jag är nu. Lång dag i skolan i köket (landgångare med massa massa saker, hallontryffel, kanel/kardemumma tryffel, kärleksmums, egen färskost & morotskaka), sen kurskonferans och sedan stan. Köpte lite söta saker till baby som fyller 27 idag, några födelsedagspresenter till mami, en blomma hon fick idag o sedan lite fint hon får nästa fredag och sedan köpte jag på mig några bira också, coors. Denna gången hann jag lägga upp flaskorna på rullbandet innan dem bad om legg. Scoore! Nä nu dör jag snart, skall chilla framför Big Bang Theory ett tag...eller resten av kvällen kanske. pöss o kram säg!
11-10-12-2_170149816_large
Gah, jag är fortfarande extremt sugen på en liten ring i näsan, ett helt år eller mer har jag vart det, det är ett tecken för JUST DOOO IT för mig, men ingen verkar hålla med...suck.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: