DRÖMMAR

Kategori: Weekday

Nu skapar jag en ny kategori, drömmar, lite roligt att komma ihåg kanske. eller kanske inte men ändå, nu kör vi.
Inatt drömde jag att jag bajsade ner mig efter att ha fastnat i ett väldigt smalt rör. I detta röret fanns det små hål som var som lägenheter där små luffare bodde. Kom loss ur röret med bajs i brallan och bryter mig in i en lägenhet där ett ungt par bor, blir påkommen och blir rädd att dem ska upptäcka att jag skitit på mig, försöker dölja att jag bajsat ner mig men blir upptäckt när jag får panik och snurrar omkring när 10 bebis-fåglar flyger mot mig o fastnar i mitt hår. 

Friskt. 
9a644d0a53923856cf07d82364dd973f_large

Kommentarer

  • N säger:

    Hahaha, fan jag har haft så sjuka drömmar det senaste. Men jag kommer inte ihåg dom längre. Föresten, hur blir det med torsdagen, tar vi det vid ett senare tillfälle eller? Eftersom du behöver vila. Med mig är det bra, mest bara trött hela tiden haha men annars så. Det är helt bestämt med flytten nu föresten, så vi kommer vara grannar i typ tre månader innan du flyttar haha. Love

    2011-10-19 | 08:35:13

Kommentera inlägget här: