CHALLENGE DAY 7 - YOUR DAY IN GREAT DETAIL

Kategori: Challenges

Okaj! Dagen började med skola mellan 10-14. Första timmen satt vi o drack kaffe o snacka skit o duka lite. Mellan kanske 11-13 var vi ute o vandrade omkring som luffare, genom rosenlund, en del skämt om att vi skulle vara horor o tjäna lite extra cash till skolan sen fäääskeköörkan vidare till saluhallen. Vid 13 vart det lunch o fika som vi fixade igår. Efter skolan drog jag en sväng på town, köpte en svart skjorta med ett bälte i. Hemma tog jag ett bad, somnade en stund och sen har jag kikat en film "A little bit of heaven" och lipat sönder mig! Nu tänkte jag titta på dagens halv 8 online och sen nana tight. Juste, bokat ticets till oslo har jag också gjort! Blir många dagar mys med my bajbi! nice. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: