Tex Mex Scalloped Potatoes

Kategori: Dinner & more

Sååå! Efter jobbet igår blev det städ, packning, duschning, matlagning o pusserier på min man. Till middag blev det tex med scalloped potatoes: potatis, matgrädde, tacokrydda, vitlök, gullök, salt, peppar, jalapeno, paprika, stekt bacon, riven cheddarost. You know the deal. En rätt för dem som tycker att potatis smothered in cheese, is the idea of heaven. Nu har baby dratt till jobbet o jag ska fixa mej o dra iväg jag med! Gah kag åker verkligen hem och till grekland imorgon o ser inte min älskling på 2 veckor... När baby var borta en vecka från mej vart det ju lipkalas...jag kommer sakna min bästaste finaste underbaraste man. Så ikväll kmr jag vara en klängapa på honom... Håper ni får en bra torsdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: