POLEDANCE & MYS HOS HANNA!

Kategori: Weekday

Oh, jag blev nästan lite förtvivlad imorse! Det ringde från en restaurang (som jag trodde va samma som förra gången). Så jag säger "Men ni ringde ju till mig för 2 veckor sen?" han säger "Nej, det var från holmens bakeshop, jag känner ägaren där och hade rekommenderat dig till honom o skickat ditt cv, men nu är vi också intresserade, så söker du jobb än?" Säger som det är att jag flyttar till Oslo första mars. 

Åh, vad surt! Fast känns ju lite roligt att man har blivit rekomenderad ^^
Ska om en stund in till stan och möta Hanna, vi skall o dansa Poledance i masthugget o sen vidare hem till henne för Sex and the city marathon och tacos!
WENDYX.iτs gℓαмσrσυs
Blue Kitchen — Good food. Great stories. I swear. — Page 7The Alan Prost -The Alan Prost
Jag drömde föressten att jag o André öppnade en restaurang inatt "The Taco Place" hette den, sen drömde jag även att jag var misstänkt för mord. Haha...

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Kul att bli rekommenderad. :)



    Låter som en bra dag, trots snöovädret som härjar. :)

    2012-01-21 | 14:21:10
    Bloggadress: http://borninmay.blogg.se/
  • Lina säger:

    Åh, poledance skulle jag oxå vilja testa men det finns inte här där jag bor tyvärr. :(

    Sv: ja visst är min lilla drake söt. :)

    2012-01-24 | 02:39:51
    Bloggadress: http://aderia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: