ONSDAG

Kategori: Weekday

Sista dagen i köket, well i skolan öht för den här veckan! Sweet! Kom precis hem. Idag bidde de majonäs (note to self: tro föfan inte att du e så strong att du pallar vispa fläsk-mayon för hand, fy sjutton), sallad med kycklingröra, sega/hårda brownies m hasselnötter, butterkaka och mazariner. Jag tror jag ska vara lite duktig o rensa skit från mitt rum, men jag vet inte om ja pallar, känns som någon sågar i min cp-fot...det är fördjävligt. Hehe det var en liten sketunge som skrek "kiss my ass" från ett fönster imorse, jag tyckte det var en lite trevlig start på dagen, sen fick jag en kommentar om att jag hade ovanligt långt hår, då blev jag osso glad ^^ ohhhh sayyy can yoou see my eyes if you can then my hair's too shoort! nya himym och 2½men nertankat, whoho bajby! Over and out SALUT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: