THINGS I LOVE ABOUT WINTER

Kategori: Weekday

jag har glömt att skriva lite. i torsdags var det skola, bakade bröd, gjorde morotskaka, blåbärskaka, 3 olika snittar, päronpaj och huvudrätten: marinerade ungsgrillade grönsaker, en blodig jävla entrecote och bakpotatis. Eller ja blodig för min del, läraren kallar mig vampyria nu. Igår hände inte mycket. Bakade sticky buns och kikade på buried igen, var aningen bättre denna gången än på bio. 

Idag har det blitt shopping, bla lite turkosa handdukar till framtida hemmet hehe kärringen och en canvas så nu skall det målas ikväll...och börja kika big bang theory season 4. jag är besatt! Jag har fan haft världens jul-feeling senaste veckan och längtat till julbaket och jul på liseberg och all möjlig skit...


Kommentarer

  • N säger:

    ååååh vad glad jag blir av bilderna. buhu, du flyttar snart. förstår att du längtar, jag längtar mindre.

    2011-10-30 | 22:38:28

Kommentera inlägget här: