EVER GOD DONT KNOW

Kategori: Weekday

Jag har fixat ett par skor som jag faktiskt kan gå rätt normalt i. Sweet. Blev en liten kort promenad tidigare. Har sovit fåååå timmar inatt. Sedan har jag städat lite, bakat brownies, gjort dumplings o ska göra finfin sallad senare. Ikväll blire la bara myskväll och BAD (med cp-benet utanför karet men det duger). Jag har inte duschat sen söndags och har inte bytt om sedan måndags, samma mjukisdress hela veckan, bara bytt underkläder o linne då...så det är en riktigt fresh kvinna som sitter o skriver här nu. 

jag saknar baby mongo mycket...o ännu mer för han skrev så fina sms inatt. booboo...Nåja, imorgon blire o hitta på lite orkar inte handikappade livet mer, blir stan på dagen och sedan hänga med Selda på kvällen, antagligen bio. Längtar nästan lite efter måndag, tillbaka till köket o träffa hanna och alla andra.

Okej fy fan så trött jag är...
6145905953_e900b43237_o_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: