SWEBUS

Kategori: Travel

Sitter på bussen hem nu...men vart vaken sen baby gick till jobbet vid halv 7. Vakade typ halv 6 innan där med magont o svetten bara foooorsa. Gick in på toa och där i trosorna var MENS. Jag haaar fåååttt tillbaaaka meeensen! Vi blev mongoglada! Inga bindor så nu sitter jag på bussen med bandage i trosorna, haha! Vart jätte mys hos bebi som vanligt, har lagat lite kök, tacopaj, kyckling o potatis i ugnen med min specialar sås o en monster brownie... Sen har vi kosat oss.. Druckigt lite öl, vart på stan o kikat "drive". Värd att se (kika upp den natta). Nu skall jag iphone-nörda o hoppas att d går snabbt hem, hemma väntar att skriva en meny inför imorgon så ja e redoo inför köksprovet! Kommer bli jävligt kul! O på onsdag ska jag o nate oå premiären breaking dawn. Awesome vecka eller vaaaad!!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: