FRIDAY!

Kategori: Weekday

Igår: jobbade och lagade mat. 

idag: jobb - gick bra och hade jävligt kul idag, dagen gick skit fort. Hemma lagade jag klart min afrikanska buffé och bjöd på den: majsbröd, lammwok, spiskummin kryddad köttfärs m parmesan i filodeg, kanderad morotssallad, fisk m pinjenötter o kokos, gult ris m grönsaker o mango, couscoussallad med grönsaker, mango o russin, yoghurtdip m jalapeno o persilja, en chokladkaka med smak av mörk choklad, rom, kanel & kaffe (som var HELT JÄVLA UNDERBAR) och kanelkryddade apelsiner. 

Sen efter det har jag gjort lite vitchoklad-kokos praliner och vaniljfudge. 

Igår beställde ja en till present till älskling också, aik iphoneskal och gnaget tisha. 


Nu tänkte jag typ mysa ner mig i sängen o se sex and the city filmen, ettan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: